Kızlar bebeğimin kalp atışları normal ama hareketleri çok az nst sini doktor begenmedi hareket etmiyor diye uyuyor dedi yine cektik yine hareket etmiyor salı günü yine gidip giricem korktum ama neden hareket etmiyor bebeğim 😞😞 36+4 teyim 15 martta doğumum ☹️