merhaba sevgili anneler
ikili test kan sonucum PAPP-A 0,58 Serbest Beta HCG 30,6 çıkmış bu değerler normal mi acaba ?
Ultrason görüntüsü normal demişti doktorum ama rapor henüz çıkmadı bu kan sonuçlarından endişelendim. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum.