Busraltn Kızlarr bugün test yaptım ve negatif. Belirtiler sol kasık ağrıs, halsizlik uyku hali sürekli. Varmı yaşayan yada daha sonra pozitife dönen?
Kahvemsi-05 Busraltn erken gebelik testi yapın normalde adet gecikmesi 7 günün üstünde olunca pozitif oluyor isterseniz sağlık ocağında kan verin daha net sonuç alırsınız 🙏🏻🤍
ezgiseyba Busraltn ben adetinden 2 gün sonra kan verdim negatif çıktı sonrasında 1 hafta sonra olmayınca idrar testi yaptım belirtim de yoktu sadece bir midem bulanmıştı pozitif çıktı hoca erken yaptığın için ya da geç döllenme olduğu için çıkmamış olabilir dedi ki ben idrar testi yaptığımda zaten 6 hafta 4 günlüktü kan verirkende 4 haftalıkmış meğerse çıkmamıştı
biranne__ Busraltn bikaç gün daha olmazsan tekrarla erken davranmışsınız 10 günlük bi gecikmeyle tekrarlayın
Babby Kahvemsi-05 benim erken gebelik göstermedi prodoctor en iyisi o da dahil kasette çıktı 🤣 bence kesin çözüm kan vermelisin canm
Busraltn Kahvemsi-05 erken gebelik yaptım merak ediyorum tabi bir kaç gün daha geçerde regl olmazsam kan vereceğim 🥰
Kahvemsi-05 Busraltn çok affederek soruyorum gögüs ucunuzda böyle tomurcuk tomurcuk şeyler varmı acaba böyle belirsiz belirli???🥰
Busraltn ezgiseyba yaaa gerçekten mi bende biraz daha bekleyeceğim regl olmazsam eğer pazartesi gününe kadar kan vermeye giderim hafta sonu belki test yaparım yine😇
Babby Busraltn bence kan ver ama imkanın varsa öncesinde bence kaset yap erken teste cıkmadı kasette cıktı benim hemde aralarında 24 saat bile yoktu 2 testin :) kan ile teyit ettim ama tabi en garantisi kan
Busraltn Firstpreg aslında cuma cumartesi gibi tekrarlamayo düşünüyorum regl olmazsam tabi. En azından 2-3gün geçsin diye. Ama cidden hamile gibi hissediyorum kendimi psikolojik mi bilmiyorum da🥹
Busraltn Kahvemsi-05 ya aslında biraz göğüs ucumda büyüke var gibi ama bilemiyorum. Göğüslerde hiç ağrı sızı yok ama sadece sol kasık sızısı var birazcık 😇
Busraltn Firstpreg inşallah çok teşekkür ederimm.😇 göğüs ağrı sızı acı yok bu normal mi acaba regl bile olcak olsam dolgunluk ve ağrı gibi olurdu
Kahvemsi-05 Busraltn benim belirtim sadece adet gecikmesi gögüs hassasiyeti ve göğüste oluşan tomur tomur şeylerdi🤭🤭
Busraltn biranne__ aslında ben ocak ayında dış gebelik ameliyatı oldum o zaman regl gecikmesinin 5.günü pozitif görmüştüm