Mervenin 24 haftalık hamileyim bir takım pijama takımı aldım sabahlığıyla birlikte bir takımda uzun gecelik takımı gene sabahlığıyla birlikte. Doğumum normalmi sezeryanmı olcak belli değil henüz. Sizce yeterlimi yetmezse gecelikmi daha kullanışlı pijama takımımı?
Cananncann Ben bi takım götürmüştüm hastaneye pijamalı takım onu kullandım ilk gün zaten ikinci gün de eve geldim hastanede bi tane yetti yani bu arada sezaryen Doğum
Cananncann Ben öyle bi sorun yaşamadım zaten Doğumdan sonra kullandığınız pedler büyük onlar koruyor yeterince her hastane farklı mı bilmiyorum ama bi sorun yoksa bi gün kalınıyo diye biliyorum