Kızlar ehliyet almak istiyorum yeni başvurdum . Derslere gitmem çok zor olacak gitmeden sizce geçilebilir mi yazılı sınavı ? Hep standart soruları mı soruyorlar ? Çoğu arkadaşım da gitmemiş derslere kitaptan videolardan çalışıp girmiş ? Aranızda böyle olan var mi derse girmeyen beni biraz bilgilendirebilir mi