Gulklcc Kızlar selam 9 haftalık hamileyim 2 hafta sonra kontrole gidicem ikili üçlü tarama testleriyle ilgili aklımda sorular var. Siz yaptırdınız mı ben hiçbirini yaptırmak istemiyorum bir yandan da korkuyorum siz neler yaptınız
Selothatun Gulklcc Sadece 2 li testi yaptırdım 2 gebeliğimde de risk görülmediği için başka teste de ihtiyaç duymadık. Sizden kan alıyolar bide bebeğin baş popo ölçümünü yapıyorlar
Ya_Sa Gulklcc neden yaptırmayasınız ki bi kan verip bi de her zaman ki gibi ultrason ile bakıp ölçüm yapacaklar, en azından eğer bebekte her hangi bir sorun varsa buna önceden hazırlıklı olmanızı sağlıyor bu testler aldırmak isterseniz de ona göre bir yol çiziyorsunuz
lLavinia Gulklcc ikiliyi yaptırdım en azından ikili taramayı yaptırın. Böyle de strese giriyorsunuz çünkü
chrysanthemum Ben de yaptırmayı düşünmüyordum . Özelde doktorum imza alıyoruz yaptırmayacaksanız dedi, doğumda bir anomali söz konusu olursa bunu neden gösterebilecekleri korkusuna kapıldım. İkiliyi yaptıracağım üçlüyü önermiyorlar zaten temiz çıkarsa😇