sna44 Valla eskiden kalan bir hurafe yani batıl inanç gibi birşey hiçbir faydası yok aksine zararı varmış.. küçük oğlumun doğumunda hastane odasında birlikte kaldığım yan taraftaki doğum yapan kadın bebeğin küvezine örtmüştü hemşire odaya geldiğinde direk çekip attı bunu örtmeyin sakın sarılık yapmaz diye birşey yok aksine gözünüz tülbetin sarısını aldığından bebekte oluşan sarılığı farketmessiniz bile dedi ve de haklıydı kadının bebeği sonradan küvöze alındı mavi ışığa çünkü sarılığı varmış ben iki oğlumun doğumunda da sarı tülbent almadımda örtmedim zaten mantık olarak sarı gözümüzü aldığından bebekte anormal durum olursa farkedilmeyebilir çok saçma birşey hastane çıkışında pusetn üzerni örtmeye beyaz bi örtü kullandım o kadar