Nisos 25-26. Haftada çıktı bende de hem iç hem dışta var baya da büyüdü kadın doğum doktorum krem verdi fayda etmedi, genel cerrahiye yönlendirdi o da fitil, krem ve o bölgeyi uyuşturan bir başka krem daha verdi fitil 10 günlüktü bitti baya acısını hafifletti fakat görünüşte hiç bir şey değişmedi genel cerrahi alınması gerektiğini söyledi bebekten dolayı genel anestezi ile de alamayacaklarını söylediler o yüzden doğumu bekliyorum dopumdna sonra alınacak geçmiyor çünkü benimki bu süreçte de sıcak suya oturma, bebe yağı ve o uyuşturan krem ile idare etmeye çalışıyorum 😕