aslns33 valla diyorum ya beni de o kadar korkuttular ki risk yüksek iki risk tek bebekte falan diye amnisyosentez önerdi ama ben istemiyorum dedim ne gelirse rabbimden o imtihan etmek istiyorsa her türlü edecektir , öğrenmek istememin tek sebebi var sa da öyle birşey daha bilgili bir anne olabilirim düşüncesi , Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin