3 gün önce 1 hafta kadar kanda enfeksyon nedeniyle hastanede yattık odanın havası cok kötüydü kuruydu beni bile hasta etti hastaneden cıkmaya son 3 gün kala bebeğmde öksürük başladı doktorlar hemşireler 4 saatte bir burnunu temizleyin dedi o zaman fayda ediyodu ama iki gündür uyutmaya korkuyorum sürekli temizliyorum ama uykusunda sürekli (dakikada 1 yada 2 dakikada bir öksürüyor kuru öksürük) çok üzülüyorum napmam lazım