sl_bcx Kızlar hamilelikte ojenin bir zararı var mı sürmeyi çok istiyorum ve önce sizden yorum almak istedim 😂🫣
Rabiul sl_bcx 3-4 günde değiştirip farklı renk sürüyorum aseton veya oje kokusundan rahatsız olursan maske kullanabilirsin
Gggg-12 30 haftadan sonra sürme asko doğum başlar bişi olur parmaktan nabız ölçüyorlar oje olunca ölçemiyorlar
sl_bcx Gggg-12 aaaa öyle mi bunu bildiğim iyi oldu ya eşimle resim çekineceğiz biraz gobus çıktı ultrason ile çekinelim dedikte sürmeyi çok istiyorum bilinçsiz hareket etmemek için buraya sordum sizlere sorunca içim rahatlıyor 🥰
sl_bcx Hazal966 burada bir arkadaş 30 dan sonra sürme parmaktan nabiz alınıyor vs demiş siz 32 siniz böyle bisey yaşadınız mı Düzenliyorum pardon doğum baslar ise demiş sorry ☺️
Hazal966 sl_bcx yok benden nabız alınmadı öyle birşey olursada hastaneye eşimle gidiyorum zaten ona aseton aldırırım🤣