Necla280303 Kızlar 1 martta acil sezeryan oldum bugün 6. Gün ama iki gündür tansiyon problemi yaşıyorum yükseliyor tansiyon ilacı verdi doktor bol su iç dinlen bazı sezeryanlardan sonra olabiliyor dedi sizin oldu mu ne zaman geçti çok rahatsız edici
2lokummannesiii Necla280303 emziriyor musun canım? Bugün holteri çıkaracaklar başım fena resmen hissediyorum. İlaç işe yaradı mı? Bana da başlayacak kesin. Hangi ilacı kullanıyorsun?
Necla280303 2lokummannesiii cnm kusura bakma yeni gördüm mesajını bebeğim küvezde olduğu için emziremiyorm süt sağıp götürüyorum alfamet verdi doktorum onu bir kaç kez kullandım daha iyi gibiyim ama arada yokluyor yine
2lokummannesiii Necla280303 kullanıyorum canım perşembeden beri bakalım işe yarayacak inşallah hala çok belirti yaşıyorum. Adalar crono benim ki.
Necla280303 2lokummannesiii şifa olsun inşallah canım kötü bişi gerçekten insan bebeğine odaklanamıyor umarım tez zamanda sağlığına kavuşursun 🤲🏻❤️
2lokummannesiii Necla280303 aynen baya hayatı etkileyen tarzda bir şeymiş. İnşallah toparlarım bende.
Necla280303 2lokummannesiii inşallah canım benimde tam geçmedi arada yokluyor doktor 40kın dolduktan sonra da devam ederse kardiyoloji ye git dedi inşallah geçicidir ikimizin de