Kadersaahin Arkadaşlar merhaba 15 haftalık hamileyim ve ilk bebeğim bilmiyorum karın ağrısı ve kasık ağrım var sizler de de var mı? Stresli bir dönemdeyim o mu neden oluyor bilmiyorum
sutlukahve Kadersaahin stres ve yorgunluk tetikliyor ama bu haftalarda rahim büyüdüğü için normal. Eğer ağrıların çok şiddetli değilse ve kanama leke gibi şeyler yoksa endişelenmene gerek yok ☺️
Gokturkk Kadersaahin bende 15. haftadayım benimde şiddetli kasık ağrılarım oluyor doktora gittim bebek biraz aşağıdaymış baskı yapıyormuş
Gokturkk Kadersaahin benim doktorum 5. Ayda yukarı çıkar dedi ve önerisiyle şuan yatıyorum tuvalet harici kalkmıyorum ve ayaklarımı yüksekte tutuyorum. Ayrıca hafif enfeksiyonum da çıkmıştı tek kullanımlık bir ilaç vermişti
Kadersaahin Gokturkk çok geçmiş olsun inşallah Kötü bir sonuç çıkmaz, sağ salim kucaklarımıza alırız yavrularımızı