Rabiul elifdiyorkii merhaba nasıl geçti yarın randevum var benimde benim doktorumun da arkadaşı ben bulmuştum doktorum da yönlendirme yapacaktı zaten Aytül hocayı bulduğumu söyleyince süper çok iyi bir doktor dedi kendisi de yazdı hemen umarım iyi geçer ne kadar ücret ödemiştiniz
elifdiyorkii Dilarabdr5 gayet güzel geçti anlattı bakarken işinde iyi bi doktor belli hızlıca yaptı ölçümlerini bebek dönsün diye bi 45 dakika kadar yürü dedi sonra tekrar gittik ölçümlerini bitirdi 4 tane renkli fotoğrafını çıktı verdi onun dışında olanları da wpden attı asistanı ben memnun kaldım kendisi de sıcak kanlı tatlı bi doktorda
elifdiyorkii Dilarabdr5 herkesin farklı sürer benimki önce 20 dakika sonra ara verdik 45 dakika sonra 15 dakika tekrar hızlı bitti
elifdiyorkii Rabiul ben 2550 ödedim nakit baya önceden randevu almıştım değişti mi bilmiyorum onun dışında üstlerde yorumlarda nasıl gectiğiyle ilgili bi yorumum var her şey gayet net ve güzeldi doktor da sıcaktı 🤭😂
Miniktosbaa elifdiyorkii oğlumda gitmiştim çok memnun kaldım şiddetle tavsiye ederim şimdi 3 numaramda gidicem 18 Mart randevum var
Rabiul elifdiyorkii okudum canım görmemiştim evet ya bende 2500 tl fiyat almıştım 1 hafta sonra 3 bin tl dediler 🥹
Meczup Bende bugün randevu aldım kendisinden 4 nisan için. Nakit 3 bin, kartla 3.500 fiyat söylediler. İnşallah güzel geçer.