Merhaba . Bende 15 haftalık hamileyim 13 haftalıkken doktorum bebeğin cinsiyetini söyledi .Fakat ½ aya kadar acele etmek istemiyorum evet doktorum çok iyi bir doktor ama yanılma durumlarını çok gördüm instagramdan.Alışveriş için emin olmak istediğinizden soruyorsanızda emzik biberon ıslak mendil tarzı şeylerle alışverişe başlayabilirsiniz 😊