Narineee Çok merak ediyorum ara ara sancılarım oluyor malûm oturamiyorum sürekli iş yapma peşindeyim itip çekiyorum bazayi inip cikiyorum kendimi yoruyorum 18 haftalık olduk kanama vs lekelenme olmadığı sürece bir sorun olmaz de mi hanımlar
VREE Narineee bence normal benimde arada kasık ağrısı oluyordu sonra geçiyordu yinede kendini çok yormamaya çalış
Kahvemsi-05 Narineee normal canım benimde oluyordu doktorum adet agrısı gibi sancılar bel agrısı kasık agrısı normal demişti