Gurbetci1anne Kızlar suyum patladı nişanım geliyor bayadır ve sancılarım var. Birazdan hastaneye gidicem lütfen bana dua edin. Sezeryan olmak istemiyorum hayırlısı ve sağlıklısıyla oğlumu kucağıma almak istiyorum Allah hepimize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼🥲
FatSon9993 Gurbetci1anne kolay doğumların olsun bir nefeste kurtarsın rabbim 🤲🏻🤲🏻 Darısı bana inşAllah😇🤲🏻
06_hb06 Rabbim yardımcın olsun su gibi doğumun olsun bir avazda kurtulursun inşallah sağlıkla kucağına al yavrunu annesi umarım herşey gönlünce olsun bizede dua et lütfen 🤲🥰
Mylittleboyali Ay ben de 38+1 im Allah yardimcin olsun, ssvd isterdim ama zor cuma günü sezaryen olacağım. Allah kolay doğum nasip etsin inşallah bir nefeste kurtul duygulandım ya sağlıkla kucağınıza alın insallah😇
elmaelmaelma Gurbetci1anne yaaa hayırlı olsun gözünüz aydın 😍 nerede, hangi doktorla yaptınız acaba doğumu?
Gokceulcay Gurbetci1anne Bende ssvd adayıyım inşallah hayırlısıyla bende sizin gibi doğum yapabilirim hangi şehirdesiniz acaba☺️
FatSon9993 Gurbetci1anne Allah bağışlasın normal mi yaptın Bende bugün biraz sancılandım ama yalancı sancı hastaneye gittim açıklık falan yok biz daha beklemedeyiz
yagmur_vera Gurbetci1anne Maşallah canım çok tebrik ederim ben de Ssvd adayıyım. 39+0. İnşallah bize de nasip olur 🥰❤️🙏
Gurbetci1anne Gokceulcay ben amerikadayım size tavsiyem kesinlikle hareketsiz kalmayın ben bigün öncesinde mahvolana kadar saatlerce yürüdüm ve yollar genelde yokuşluydu sabahına nişanım gelmeye başladı geceye kadar sonra sıcak suya girdim çıktım ahududu çayını içtim hurma yedim yatağa yattım tam uyicaktım suyum patladı bi anda
Gurbetci1anne yagmur_vera amin inşallah sabret ve hareketsiz kalmamaya bak. Ben bi gün öncesinde saatlerce yürümek zorunda kalmıştım üstelik yollar hep yokuşluydu mahvoldum desem yeridir tahmin ettim doğum olacağını