mavikalpvemavikalp Kızlar 🌺 doğumumun başlamasını istiyorum artık acaba ananas yesem mesela biraz fazla tüketsem başlarmı😕😕
Iremco12 mavikalpvemavikalp bütün ananası dün yedim ama hala doğum başlamadı 39+7 sizde deneyin belki işe yarar
Gurbetci1anne Ben birazdan doğum için hastaneye gideceğim suyum patladı nişanım geldi geliyor sancım da var. Son kez hurma yedim şimdi ananas yicem😂
Sevgiituna Iremco12 valla bende dün bi bütün bugün bi bütün ananas yedi on tane hurma yiyorum günlük bana mısın demiyor 39+3
Sevgiituna mavikalpvemavikalp en son 36. Haftada çatı muayenesi yaptı doktor çatın normal doğuma müsait dedi bir daha alttan bakmadı açıklığım varsa da bilmiyorum 😁
Yasmiyy mavikalpvemavikalp 39. Hafta oldum 1 haftadır belki 10 günü geçkindir her gün yiyorum hiçbir belirtim yok 😰