Baby41 Ben 50 günlük anneyim, birkaç tane yeni doğan almanızı öneririm. Benim bebeğim biraz ufak doğdu çünkü 3 aylık zıbınlar bol geliyordu. Hoş yenidoğan kıyafetleri de büyük geliyordu. Ancak birkaç hafta içinde birden büyüdü. 0-3 aylık hatta 3-6 aylık giyiyor şimdiden. Yenidoğan ve 3 aylıkları çok almayın. 3-6 ay alırsanız uzun süre giyer, heba olmasın.