asell13 Evet bir arkadaşın da yeterli malzeme yok diyip verdikleri sezeryan gününü ertelemisler 1 hafta daha sonra tekrar ertelemek istediklerinde sağlık bakanlığına şikayet etmiş hemen 1 saat içinde geri dönmüşler hastaneden gelin ameliyathane hazır doğuma bekliyoruz diye. Ne planliyorlarsa artık erteleyip Allah bildiği gibi yapsın özeller bu kadar pahalı olmasa kimse gelmez buraya