YeniAmne Stokke xplory alıcam ekstra ana kucağını falan almıcam.direk kendisi oto koltuğu olarakta kullanılabiliyor mu?
kuzucukveben YeniAmne bende aldım ama ekstra oto koltuğu almak gerekli... oto koltuğu olmuyor. Henüz kullanmadık doğum ocakta ama sağlam bi araba Allah güzel günlerde kullanmamızı nasip etsin
Ayferfeneer YeniAmne bende mima kullanıyorum da ikisindede besafe ana kucağı kullanılıyo diye biliyorum ilk 6 ay ana kucağı oto koltuğu olarak kullanılıyo 6 aydan sonra farklı bi oto koltuğu almak gerekiyo
kuzucukveben Stokkenin kendi anakucağını da alabilirsiniz uyumlu olan başka markanında... ama evet dediğiniz gibi 6 aydan sonra yeni bir oto koltuğu alınıyor.
Sumeyyye Pusetini ekstra almanız gerekiyo besafe uyumlu diye biliyorum bende de mima var besafe kullanıyorum ama çok küçük daracık 3 ay sonra sıkışır bebek 😬🤦🏼♀️