Doğum sancısını gerçekten anlıyorsunuz bana da böyle derlerdi ama hep acaba karnım ağrıyor doğum sancısı mı kasığım ağrıyor doğum sancısı mı diye diye geçirdim hep ama o sancı geldiğinde anladım o sancılar hiç bişeymiş herkeste aynı olur mu bilmiyorum tabi belden vuruyor bayaa benim gündüz 2 de başlamıştı 15 dkk 20 dkk arayla geliyordu akşam yürüyüş yaptım 10 dakikaya düştü gece 11 de artık 5 dakika da bir geliyor gitmiyordu