Aybukgeg bilgeeS bende 15. Haftaya kadar karın ve kasık ağrısı yaşamıştım yerleşme ve büyümeye bağlı yaşanıyormuş herhangi bir düşük tehlikeniz yoksa normal ben sorun yaşamadım çok şükür 20. Haftayı bitireceğim