elif_93 bence hiç takma canım 6 ay olmadı bizimde bende hamile olduğumu anlamadım hamile kalmisim kanamam oldu hamile olduğumu öğrendim düşük yapmışım sonra dedim ki kendi kendime demekki kalabiliyomusumdu hiç takmadım birinci ay olmadı diğer ay hamile kalmışım kürtaj olmamiatim bende