4 gündür kuru öksürük var çok şiddetli geceleri falan uyutmuyor sabahta sezeryan olcam aklıma bi ton şey geliyor dikişlerim dikilirken öksürsem ya da dikilince öksürünce patlar mı açılır mı vs 5 dk da bir gıcık kuru öksürük var çünkü
Sabaha kadar biraz hafifletecek evde yapılacak doğal bir tavsiye var mı ?
Doktoruma sordum ilaç kullanma dedi süt bal içiyorum işe yaramadı geçmedi ne yapsam etkili olur ? 🥺