Sedefkitir12- karansmom_ benim denilince sezeryanım olcak 27 Mart diye konuştuk bakalım erken gelmezse 🥰
Sedefkitir12- Gksslm ikinci gebeliğim benim carsamba günü randevum var bakalım nst falan çekilecek bi aksilik çıkmazsa bekleriz 39 haftaya kadar dedi doktorum