Merhaba Kızlar adetlerim hep düzenli olurdu ama 3 günlük bi gecikmem var sabah kalkınca aç kalkıyorum midem ağrıyor karnıma kramplar giriyor sizce gebemiyim ? Test yap diceksiniz kan aldır diceksiniz biliyorum ama ben beklemek istiyorum sonra hayal kırıklığına uğramak istemiyorum , sizin hamilelik belirtileriniz nelerdi bana yardımcı olun 🙃