busrakayaayaksiz Bende çok şükür doğum hikayemi yazıyorum. Hiç yazamayacakmışım gibi geliyordu 😊😊 Artık son haftam girmiştim ne zaman gelecek diye sabırla beklemeye çalışıyordum. 23.12.2018 pazar tarihinde sabah hafif hafif sancılarım başladı hastaneye gittik nst ye bağladılar sancılarım düzenli çıkmadı ama 4cm açıklığım vardı. Malesef doktorum da tatilde idi ve pazartesi gelecekti randevumuz vardı. Telefonla konuştuk eve gitmemi henüz doğumun başlamadığını söyledi. Eve geldim duş aldım ama sancılarım tam olarak geçmiyordu. Dakika tutmaya başladım 7 8dakika da bir 45-60 saniye arası sancılar giriyordu doktoruma söyledim hemen hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Gittim nöbetçi doktor baktı 5cm olmuştu açıklığım. Bebeğin kilosuna baktılar 4200 olarak gördüler. Nstye bağlandım hemen sancılarım 2 3dakikada bir 100 olarak çıkıyordu. Doktorum la görüştük sabahı bekleyemezsin dedi. Nöbetçi doktor çatımın çok müsait olmadığını normal doğuramayacağım söyledi tereddüt ettim ama sezaryen i tercih ettim. Bu süreçte ayın 24üne geçmiştik. Hemen ameliyathaneye indirdiler belimden iğne yaptılar sinek ısırığı gibi hiç bişey hissetmedim. Belimden aşağısı uyuşmaya başladı. Doktor hissediyormusun diye sordu. Evet ellerinizin dokunuşlarını hissediyorum henüz uyuşmadım sanırım dedim güldüler o esnada kızımın mucizemin sesini duydum. Çok şaşırdım temizleyip yanıma getirdiler harika bi duygu çok şükür Rabbime. Dikişlerim dikilirken doktorum sezaryen da da kızımın takılarak çıktığını söyledi normal doğum iyiki olmadı dedi ama çok şükür iyiyiz bir sorunumuz yok. Dikişlerim dikildi odaya çıkardılar kızımı getirdiler anlatılmaz yaşanır bir şey kesinlikle. 5.günümüze girdik bugün meleğim yanımda uyuyor şuan 😍😍 3805gram 52santim doğduk biz darısı herkesin başına inşallah. Bu arada ayakta kalınca dikiş yerlerim acıyor dikkat etmeye çalışıyorum. Biraz uzun oldu ama okuyan herkese teşekkür ederim sağ salim kucağınıza alın yavrunuzu inşallah 😊😊
Mervisnese busrakayaayaksiz sağlıkla büyüt ınsallah kuzum...darısı başıma daha çok var benim henüz 17+6haftalik hamileyim 👱♀️🤰
busrakayaayaksiz Mervisnese son zamanlarda günler saatler geçmiyor gibi olacak şuan çok çok iyisin 😊😊 sağlıkla kucağına al inşallah 😊💕💕