Nurnisanur Daha 1 aylık hamilesiniz öyle çok da abartmayın hamile kadına fazla değil mi diye.Acillik birşey yok çünkü bende gayet mantıklı olanı söyledim.Keza moderatörler de acillik birşey görmedi ki düzeltme yaptı.Birde kurallarda şu var post başlığı içerik barındırmalı.Acil acil diye bakıyoruz postta antin kuntin şey var