Ben kamera aldim ama hic kullanmadim. Bir yerden sonra sizofrene bagliyorsun ya bogulursa ya birseg olursa. Ilk zamanlar zaten hep yanimda uyuttum. Besigimjz ben hangi odadaysam o odaya tasidim. 9. Aydan sonra kendi odasinda sadece gunduz uykusuna yatırmaya basladim. Simdi 1 yasinda uyaninca kendi gelir yanimiza iceri bazen gelmez odasinda oyuna dalar hatta. Dhdjjdk