Kızlar merhabalar iki gündür gece ve gündüz saatleri belirsiz olarak adet sancısı gibi ağrım oluyor dün özellikle sırttan kasıklarıma vuruyor sizce gerçek doğum sancısı mı bunlar ne zaman doktora gitmeliyim suyumun veya nişanımın gelmesini mi beklemeliyim ilk gebeliğim çok anlamıyorum ama pozisyon değiştirsem de çok azalmıyor gibi