Ahh ne yazsam bilemiyorum 2 gün önce ne de sevinmiştim 3 yıl sonra tüp bebekle ilk defa çift çizgi görüp betam 177 çıkmıştı. Bugün 139’a düşmüş ve sağlıksız gözüküyor ama iğnelere devam edin cuma günü tekrar test yapın ona göre ilerleriz dediler. Ne iğnelere devam edesim var ne de ümidim. O kadar araştırdım biliyorum ki bu değer düştüyse yükselmesi sağlıklı olmaz. Allahım bu yolda yardımcımız olsun..