Kızlar burayı ilk kullanmaya başladığımda görüyordum bu beşiği.Çok önyargılıydım.Ahşap beşikler daha estetik ,modern geliyordu vs.Son aylarıma girdim.Esimle bı gece öylesine bı baktık ve hemen sipariş ettik.Bugün elime ulaştı ve kurdum.Henüz beşik almayan ya da benim gibi önyargılı olan varsa bu besige karşı gönül rahatlığıyla alın derim.Estetik durmuyor vs diyordum ama çok güzel , kullanışlı, ergonomik, fonksiyonel daha ne diyim 😅 Fiyatı da bence oldukça uygun ben 3600 e aldım , ince bir yatagi da hediye geliyor.Hem kaliteli hem uygun.Öneriyorum valla mük 😂