8gün önce doktora gittim 4 yumurtam vardı, 13-14-16-18 gibi boyutlarda. Klomen kullanmıştım zaten beş gün, doktor sık ilişki şans yüksek dedi başka hiç bi şey önermedi, tahmini yumurtlama da bu kontrolden 6gün sonra idi. bende 6gün sonra ovülasyon testi yaptım çok silik çizgi vardı. Kendimce çatladığı günü görmüş olmak için test yaptım. Silikte cıkınca dedim çatlamışş. Ama 7. ve 8.günler ikinci çizgi yeniden koyulaştı, bugün neredeyse iki çizgi aynı renk. Acaba birden fazla yumurta olgunlaşınca bu şekilde mi oluyor bilgisi olan var mıdır? Anlam veremedim değerlendirmeye devam mı etmeliyim? Yani şuan reglime 10 gün var yumurtlama normal mi? Günü gününedir reglim de hep.
Klomenle ikiz gebelik vs durumları bunla mı alakalı ya da başına gelen var mı?