Fatmaruya Merhabalar yenı doğum yapmış bir anneyim.Kızım 3 aylık. Sarıyer yada çevresinden konuşup dertleşebileceğimiz görüşebileceiğimiz anneler varsa çok sevinirim.
Melliisaa Fatmaruya bende sultangazideyim ama çayırbaşı ek binası olan şişli etfal hastanesine kontrole geliyorum siz nerde doğum yaptınız acaba
Melliisaa Baharozkan hayır 24 haftadayım 1 2kere meriç beye diye randevu aldım stajyere denk geldim sonra alev hocaya gittim detaylı falan yaptırdım şimdi bende ya meriçe ya ayline yada mehmet beye alıcam
Baharozkan Mehmet beye sürekli asistan doktor lar var . Hiç doktorun kendisine denk gelmedim . Açıkçası her 2 haftada gidiyorum her gidişimde başka asistan başka şeyler söylüyor