aybarsaybuke Adet tarihime göre 7+5 im fakat ultrasonda 6+5 cıkıyor 1 hafta geriden geliyor inşallah sağlıkla devsm eder
tamamdanolmuss Jasmine_can nerde yazıyo ki böyle bir şey görmedim uygulamada. 12+2 ise 13.haftaya girmiştir.
Emlly yilldizyilldiz biz de bugün sekız haftalık olduk canım bende var o kasık ağrısı bide sürekli yorgunum ve halsizim arada bir koku hassasiyeti oluyor ama kusma falan yok şükür cinisiyeyimizi merak ediyoruz 💕