Ela-arasyilmaz1 Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim doktorlarım konuşarak ilaca devam etmemi söyledi bebeğe zararı olmayan ilaçtan verdiler benim gibi antidepresan kullanan varmı kayınvalidem bebeğin engelli olur diyip duruyor çok kötüyüm
Cankuss35 Ela-arasyilmaz1 bende 14. Haftamda başladım (gebelikte oluşan anksiyete ve depresyon kaynaklı) çok şükür bebeğimde sağlıklı 24+5 🩷 içenlerin hepsiylede konusuyorum herhangi bir problem yaşamamışlar . Lunstral kullanıyorum ben . Size hangi ilaç yazıldı
Hanifeakbayrak Bende aynı durumda olduğum için çok korkuyordum kullanmıyorum ama burda kullanan kişileri okumuştum hatta doğum yapan bile vardı sağlıklı bir şekilde yazarlar umarım
Ela-arasyilmaz1 Cankuss35 bana da selectra yazdı doktor önceki ilaçlarım biraz ağır diye kullanma bunu kullan dedi benim içim çok rahat evet ama çevrem beni çok üzüyor bilmeyen insanlar yorum yapıyor işte. Ama çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız
Cankuss35 Ela-arasyilmaz1 kimseye bişey söylemek açıklama yapmak zorunda değilsin çünkü naparsan yap seni anlamayacaklar boşuna yorma kendini . Kanser tiroit beyin şeker vs hastası olup ilaç kullanmak zorunda olan gebeler var o yüzden merak etme inşallah çok daha iyi olursun canım 🩷
Gzd0303 6yıldır kullanıyorum vicdanım rahat degıl detaylıya az kaldı ınsalh bı problem çıkmaz ama ılacsız devam edemedım bırakamadım çok korkuyorum bısey çıkacak dıye dusuk doz kullanıyorum ama kullanıyorum ısterabbıme emanet ettım bısey olmasın ınsalh
Bilgee16 Hanifeakbayrak bende lustral ve redepra kullanıyorum yeni çıktım bugün detaylıdan her şey yolunda
Hanifeakbayrak Bilgee16 ya ne güzel bende doğumumu bekliyorum dört gözle kartal şehir hastanesinde psikiyatri doktoru bana kullanmanı önermiyorum dedi bende korkudan kullanmadım doğumdan hemen sonra başlicam hala zorlanıyorum 😔