Kizlar 1 haftadir deli gibi gobegim kasınıyor batma hissi gibi birseyler oluyor ayrica kirmizi bebek benek oldu nemlendirici yag ne surdiysem gecmiyor. Acaba catlak olusumundan mi boylr baska birsey varmıdir tek basina gobek kasintisi bi belirtimi ki . Acile gitmeyo dusunduma am bakarlarmi orada bilgisi olan varmi