Busrafath bende 10 hafta dan beri kanama var hep 12. Haftadayim devam ediyor .
Cinsellik ile alakali değil bence cunku biz hiç riske atmamak için hic yaşamadık sebepsiz kanama oluyor düşük tehditi dedi doktor. Bebegin kesesi etrafi temiz ama kanama oluyor 3 haftadır