Zehra5507 bizdede kan uyuşmazlıgı var benim ilk gebeliğim bu arada ama doktorum dediki ilk 3 ay kanama veya düşük riskin olursa hamileliğin 28. Haftasında iğne yapılıyormuş ama egerki öyle bi riskin olmazsa doğumdan sonra ben vurucam o iğneyi sana demişti bana şuan 11 haftalıgım allaha şükür kanamam ve düşük riskim olmadıgı için doktorum 28 . Haftada yapılan iğneye gerek duymadı sizinde kanamanız falan olmadıysa belkide o yüZden yaptırmak istememiş olabilir