Babyada Aslanmom1 3 günden fazla sürmesi normal değil demişti takip ettiğim bir sayfa, iki adet havuç yiyin diye öneriyordu.
Donthappymom Babyada evet evet doğru havuç ve su iç bol bol yine böyle çakarsa gebelik vardır diye düşünüyorum
Aslanmom1 Babyada bugün havuç yiyeceğim ben de 3 güne kadar normal diye biliyorum ama yarında böyle olur diye panik yaptım
Aslanmom1 Donthappymom normalde biraz silikti ama 3 gündür pozitif. Yarında pozitif çıkarsa gebelik testi yapıcam
Aysinnn Bbk88 2019-2020 miydi tam hatırlamıyorum 7 kusurdu amh şimdi tüp bebek aşamasındaki tahlillerde 3lerde çıkmış. Tedavilerim klomen, femara, catlatma iğnesi ve iki aşılama oldum ama gebelik olmadı maalesef.
Bbk88 Aysinnn aaa 7 den 3 e nasıl inmiş çok iyi anladım canım nasip benim de tek tarafta var 4.07 amh bir kimyasal gebelik gecirdim
Aysinnn Bbk88 hatta konuşmuştuk seninle yanlış hatırlamıyorsam 🙃 düştü ama gebelik olmadı maalesef. Yüksek olup hamile kalan çok kişi de var. bana 2020 de doktorum pkos dememisti hatta amh için yumurta rezervi çok iyi ikiz gebelik olma olasılığı çok yüksek demişti. Amh tek başına bence bişey ifade etmiyor… Su an amh düşük ama tüp bebek doktorum pkos dedi. Bende kimyasal bile olmadı
Bbk88 Aysinnn ultrasonda görüntü var demek pkos canım. Konusmusuzdur valla okadsr çok yorum atıyorum ki hafizan kuvvetli demek senin 🥰🥰🥰 evet amh tek başına birsey ifade etmiyor kiminin oluyor kiminin olmuyor.