Cansirin193 ilk gebelikte 20.haftalardan sonra hissedilebiliyormuş. Karın yapisina, annenin zayıf oluşuna ve bebeğe göre değişiyor. Endişelenmeyin, daha vaktiniz var hissetmek için. Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin