Rabiul İki isim olsun istiyorum , istediğini kullansın büyüdüğü zaman . ikiside hoşuma gidiyor benimde iki ismim var İkisinide kullanıyorum 🌸
Oznurkk Rabiul Asya da doğa da ayrı ayrı çok güzel isimler ama bence iki ismin Yanyana uyumu yok gibi.
Rabiul Deletedmom_99 evet bunuda çok düşündüm ama Asya ismini çok beğeniyorum yanına isim doğa hoşuma gitti başka ne uyar karar veremedim 🥹
cbskrt Rabiul amin teşekkür ederim sizinki de sağlıcakla gelsin 💗 sizce nasıl uyumlu duruyor mu iki isim yan yana? biz alıştığımız için sanırım uyumlu geliyor bize ama dışardan nasıl gözüküyor sormak istedim ☺️
cbskrt Rabiul Asya’yı eşim çok istedi benimde beğendiğim isimler arasındaydı zaten güneşi de ben istedim ikimizin istediği de olsun derken iki isim oldu 🤩😂
Rabiul cbskrt ben Asya isminin yanına genel olarak isim yakıştıramıyorum doğa ismini de çok beğeniyorum ama yan yana bende uyum sağlamadığının farkındayım 😆😆
OnurBurcu93 Rabiul Kızımın ismi Güneş ☀️ikinci isim düşünsem yanına asya koyabilirdim şimdi tekrar hamileyim kız olursa biz tek isim gidiyoruz Parla düşünüyorum 🥰
Rabiul Esrackc inci ismini de çok beğeniyordum ama soy adı ile uymuyor o yüzden inci ve ipek isminden vazgeçtim
lidyamom Rabiul Asya’dan yıkıldı ortalık artık okul çağında bir sınıfta 5-6 tane var en az hem bu sebepten hemde daha güzel bulduğum için tek Doğa 🍀