emine_t bende 11 haftalıklken geçen kurban bayramında olmuştum,cok kanamam vardı üstüm basım batıyodu anında,evet vajina yıkarken yada idrar hep içinden düşüyodu,ben hıc doktoruma sormadım adet gibi içim temızlenıyodu diye düşündüm,sonra zaten gelmemeye basladı,bı on/onbeş gün kanama geçirdim belkı daha fazlada olabılır,korkma,bol bol yıka banada bebek büyük oldugu için hemen genel aneztezili kürtaj yapmam lazım dedi dr"m bırgunde bıtıyo ama acısı bir ömür,üzülme hep dua et ve gül ben bır ay sonra hamıle kaldım sakın korunma vucuduna iyi bak belkı hemen olur senınde belkı üç beş ay sonra ne kdr kafan boş olursa o kadar iyi olur