Kızlar 27. Haftada bebeğimin kilosu 1800 çıktı. Şeker yüklemesi şeker takibi vs her şey yapıldı. Şeker çıkmadı. Hep normal düzeyde. Diyet yapmamı istedi doktor. Bunu o kadar kafaya takıyorum ki 1 ay önce 800 gramdı. O zamandan bu zaman yani 1 ayda 1 kilo almış. Ne olacak böyle benim gibi olan anneler var mı? 😭😭😭