İyi günler arkadaşlar bi sorum olacaktıda. 3 ay önce düşük yaptım ondan belli bu 2adetim ama düşüktn sınra çok şiddetli agrılarım oluyor adet olacagım zaman okdr kötü bir sancıki ağlıyorm artık acıdan ve vucüdm çok halsizleşiyor ateşim çıkıyor.. Birde özür dileyerek söylüyorm çok koyu renk oluyor ilk kez böyle birşey geldi başıma doktorada randevu bulamıyorm.. Bu durumu yaşayan oldumu aranızda