34haftalğm.2020 2021 sezeryan doğumlarım oldu.. Özelde olmuştu. Şimdi devlet haatanesnde olcak 2 kişilikmş odalar. 36.haftada doktor kontrle çağırdı. Hiç yardımcım yok hep ayaktaym doktor dinlen dedi oysaki.. Şuan çantam hazır sadece bikaç eksik kaldı. 2 kişilk odada nasıl yapıcam bilmiorm zor oluyormu bide refakatçim belli değil aslında kimseyi istemiyorum eşim olsun isterdm onuda almıolarmış.. 3.sezeryan olanlar nasıl geçti ve 2 kişilik odada kalmak zormu oluyor