Kızlar sabah tiroid ilacımı ve kan hapını içtim ardından da redoxon c vitamini içtim. Daha sonra kahvaltımı yaparken birden kötü oldum halsizleştim. Kahvaltıyı yarıda bıraktım içeri gidip uzandım sol tarafıma. Daha sonra kustum. Bebek kustuktan sonra çok hareketlendi. Doktorumu aradım ama daha dönüş yapmadı. Neden olmuş olabilir. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ?