Serendipity16 2cocukannesisena enabızdan gözükmüyor sonuç hastaneden gidip alacaksınız rapor veriyorlar
hunilimom 2cocukannesisena doktorun ekranına grafik şeklinde düşüyor ordan belli oluyor bu sadece kan sonucu
111anonim111 2cocukannesisena sonuçların çıkmış canım doktor görebiliyor sadece dörtlü tarama biraz daha geç çıkıyor
2cocukannesisena Kaderebebek Teşekkür ederim noramlde 10 günde çıkar diyorlar ya 2 günde çıkıyor demekki