Kutupyildizii Kızlar merhabalar ücretli doğum iznine 32. Haftada çıkıyoruz fakat bu süre 37’ ye kadar uzatılıyor. Ben de 32. Haftada değilde 35’ e kadar çalışmak istiyorum doktor 35’ e kadar yazar mı yoksa 37 şart mı bilgisi olan ??
Masalikom Ben kızımda 36.haftaya kadar çalıştım 37+5 te dogum yaptım doktor rapor yazsada degistirebiliyor